poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Przyjaźń między facetami.

Mimo, że dziś jest Prima Aprilis, chcę opisać bardzo poważny temat, który dręczy mnie od kilku dni. Więc tak. Moja przyjaźń z Dominikiem zaczęła się jakieś kilka lat temu. Szybko znaleźliśmy wspólny język, rozmawialiśmy na wszystkie możliwe tematy. Spędzaliśmy ze sobą coraz więcej czasu, wychodziliśmy razem na miasto, do parku, ja przychodziłem do niego. To były piękne czasy. Ta sielanka skończyła się w zeszłym roku, gdy poznałem moją ówczesną dziewczynę. Byłem tak zakochany, że dla Dominika miałem coraz mniej czasu, aż w końcu go nie było. Tak, to był mój błąd, że poświęciłem przyjaźń z takim fantastycznym człowiekiem jakim jest Dominik. Chciałbym cofnąć czas i zrezygnować z dziewczyny dla niego. Bo kobieta nas zostawi, ale przyjaciel nigdy nie opuści. Nie wiem czy on mi to wybaczy, ale chciałbym to naprawić. Dominik jest dla mnie niczym brat. To dzięki niemu czułem że żyję. Chcę, żeby te czasy wróciły. Tak, to on właśnie zmusił mnie to tej refleksji. Poczułem, że mi go cholernie bardzo brakuje. Stary, pamiętasz te wszystkie popołudnia spędzane razem? Te wszystkie akcje, które odwalaliśmy? Mam nadzieję, że mi to wybaczysz i dasz mi drugą szansę. Zmieniłem się. Musiałem. Ciekaw jestem, czy pamiętasz to zdjęcie ;>
Tak, to twoja koszulka i twój pokój ^^ trzeba to kiedyś powtórzyć. Myślę, że niedługo. Co Ty na to?:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz