wtorek, 2 kwietnia 2013

Kolejny dowód przyjaźni.

Cóż, miałem zamiar pisać o czymś zupełnie innym. Ale wchodząc z samego rana na facebooka, zobaczyłem oznaczenie na zdjęciu. Tak, to był rysunek, który Kasia zrobiła dla mnie. To jest piękne, że taka osoba jak ona potrafi docenić takiego człowieka jak ja. Denerwuje mnie jedno. Ona cały czas coś dla mnie robi, rysuje. A ja dla niej nie mam zupełnie nic. To jest strasznie dobijające. Kurde, nie wiem jak jej to wszystko wynagrodzę. Jej dzieła i podpisy powodują u mnie wzruszenie. Mimo, że jestem facetem to powinienem być twardy. Ja jestem cholernie wrażliwy, więc do wzruszenia mi dużo nie potrzeba. Oto rysunek mojej Siostry, który dziś ujrzałem:
Oraz podpis tego oto rysunku:
"Dziękuję! Dziękuję Ci z całego serca Braciszku! Wszystko co dla mnie robisz, jest dla mnie bardzo ważne....... Cały czas który dla mnie poświęcasz. Nie potrafię... Nie jestem w stanie Ci za to podziękować! Bo niby tylko "błaha" rozmowa, ale dla mnie znaczy to bardzo wiele. Posiadanie tak wspaniałego przyjaciela to jedna z najpiękniejszych rzeczy, które mnie spotkało. Mam nadzieję, że nasza jak dotąd 10 letnia przyjaźń nigdy się nie rozpadnie!". 
Pozwoliłem sobie zacytować jej wypowiedź. Inaczej sam bym tego nie umiał napisać. Wiecie jak to super jest mieć taką oddaną osobę? Zazdroszczę Danielowi, że ma taką dziewczynę jak Kasia. 

Kasiu, to ja Ci za wszystko dziękuję. Mam nadzieję, że w niedalekiej przyszłości się znowu spotkamy. 
Kocham Cię moja Wielka Siostro. ~ Twój Wielki Brat, Kuba.

4 komentarze:

  1. Myślę, że wynagradzasz jej tym, że jesteś... nie znam sprawy, ani nie znam (niestety) Kasi za dobrze, ale wiem już, że jest na prawdę miłą osobą i myślę, że Ty sam jesteś dla niej największym wynagrodzeniem... Czasami nie potrzeba wiele, wystarczy, że bliska osoba jest przy nas i to daje największą radość czy satysfakcję... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i masz rację Tiga. Dziękuję że tak myślisz :)

      Usuń
    2. Nie ma za co :) Pozazdrościć takiej przyjaźni. :) A jeśli chodzi o bycie twardym - życzę Ci, żebyś zawsze trzymał w sobie swoją wrażliwość i nie próbował z nią walczyć. To najpiękniejsze, co mężczyzna może posiadać - uczuciowość i wrażliwość. Owszem, nie można brać wszystkiego do siebie, na przykład głupich zaczepek czy wyzwisk, ale jednak taka wrażliwość, jaką masz, to naprawdę rzecz bardzo cenna. :)

      Usuń
  2. Wiesz... myślę, że ona nie chce od Ciebie nic po za tym żebyś był. Nie jestem w stanie Ci tego wytłumaczyć, ale ja, na przykład, kiedy kogoś kocham/lubię to obdarowując tę osobę prezentami nie chcę nic w zamian. Po prostu to mi sprawia przyjemność- sprawiać przyjemność bliskim mi osobom. :) Podejrzewam, że stosunek Kasi do tego jest podobny.

    OdpowiedzUsuń