sobota, 30 marca 2013

Witam wszystkich. Siema!

Witam, witam. Mam niepełne 18 lat, jestem osobą niepełnosprawną o stopniu umiarkowanym. Na co dzień uczę się w technikum ekonomicznym na profilu logistycznym. W wolnych chwilach pogrywam na gitarze (uczę się dopiero, owszem, są niedociągnięcia ale z czasem się to wyprostuje). Uwielbiam ciężkie brzmienia. Muzyka to poniekąd część mojego skromnego życia, staram się rozwijać w tym kierunku. Kiedyś typowy hip-hopowiec, dziś metalowiec xD. Marzy mi się posunięcie życia w kierunku muzycznym ale i logistycznym. Niektórzy twierdzą że dobry ze mnie psycholog, że mam anielską cierpliwość do niektórych osób i rzeczy. Może mają rację? Kto to wie? Zobaczymy co przyniesie przyszłość.

to ja ^^ hahaha :D

4 komentarze:

  1. Napisałbyś kto zrobił to zdjęcie. :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć! :)

    Gratuluję bloga i życzę powodzenia w nauce gry na gitarze. :) Twojego bloga znalazłam przez Twoją przyjaciółkę Kasię, bardzo się cieszę, że mogłam tu zajrzeć. Dodaję do obserwowanych, a miłośnika ciężkich brzmień zapraszam do siebie na bloga - http://opowiesci-z-dnia-zwyczajnego.blogspot.com/ .
    Pozdrawiam
    Tiga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście z miłą chęcią zajrzę :) dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń